Napredno pretraživanje na bazi ključnih riječi vam omogućava da lakše, brže i točnije dođete do informacija i sadržaja koji vas zanima. Nadamo se da smo vam time olakšali pretragu.

Napredno pretraživanje Najtraženije & najnovije Kako vam se čini?
Najave

Najnovije

Zadnje dodani tagovi

Rezultati

Najnovije

Zadnje dodani tagovi

Stanje sustava

Najnovije

Zadnje dodani tagovi

Zatvori

Javite nam vaša iskustva pri korištenju ove tražilice. To će nam omogućiti da budemo još bolji.

Nova tražilica mi je

ništa posebno
dobra
super korisna

Ovdje nam napišite svoje komentare, prijedloge, ključne riječi koje mislite da trebamo uvrstiti, informaciju koju niste pronašli…

Zatvori

E-mail programi

|  ZatvoriOtvori

Upute za podešavanje e-maila u programu Windows Live Mail

Postavljanje nove mail adrese

1. Pokrenite Windows Live Mail.

2. U programu odaberite tab Accounts, te kliknite na gumb za dodavanje e-maila.

01

3. Popunite polja vašim podacima pa kliknite na next.

02

4. Popunite polje za poslužitelj ulazne pošte (incoming server) sa pop.iskon.hr , a poslužitelj odlazne pošte (outgoing server) sa mail.iskon.hr. Provjerite da su podaci upisani kao na slici niže, pa kliknite na next.

mail - add account postavke servera
Napomena: Korisnici Carnet usluga kao adresu odlaznog mail poslužitelja ne upisuju mail.iskon.hr, već je potrebno upisati mail.duo.carnet.hr

5. Na ovom koraku, Windows Live Mail je završio sa postavljanjem e-mail adrese, pa kliknite na finish .

Mijenjanje postavki postojeće mail adrese

U slučaju promjene lozinke, ili problema sa slanjem ili primanjem pošte, provjeru/promjenu postavki možete napraviti ovako: 

1.  Pokrenite Windows Live Mail.

2. Odaberite tab Accounts. Odaberite e-mail adresu koju želite provjeriti, te kliknite na gumb za postavke e-maila (Properties).

t01

3. Promijenite željene postavke, i potvrdite izmjene na gumb OK.

t02
mail - account settings - servers
t04
|  ZatvoriOtvori

Upute za podešavanje e-maila u programu Microsoft Outlook 2007

Postavljanje nove mail adrese

1. Pokrenite Microsoft Outlook.

2. U programu odaberite File, i unutar padajućeg izbornika odaberite Account settings.

01

3. U prozoru koji se otvara, kliknite na gumb New.

02

4. Odaberite Microsoft Exchange, POP3, IMAP, ili HTTP opciju

03

Stavite kvačicu na ručno uređivanje postavki poslužitelja (manually configure server settings) i kliknite na next.

04

Odaberite stavku Internet E-mail (POP, IMAP, HTTP) i kliknite na next.

05

5. Unesite podatke za vašu e-mail adresu. Poslužitelj ulazne pošte (incoming server) je pop.iskon.hr , a poslužitelj odlazne pošte (outgoing server) je mail.iskon.hr . Pritisnite na next.

06

Napomena:  Korisnici Carnet usluga kao adresu odlaznog mail poslužitelja ne upisuju mail.iskon.hr, već je potrebno upisati mail.duo.carnet.hr

6. Postavljanje mail adrese je završeno, pa je potrebno pritisnuti finish.

Mijenjanje postavki postojeće mail adrese

U slučaju promjene lozinke, ili problema sa slanjem ili primanjem pošte, provjeru/promjenu postavki možete napraviti ovako:

1. Pokrenite Microsoft Outlook. 

2. U programu odaberite File, i unutar padajućeg izbornika odaberite Account settings.

01t

3. Odaberite e-mail adresu koju želite provjeriti/popraviti, i kliknite na gumb change.

t02

4. Provjerite postavke, i odaberite gumb More Settings.

t03

5. Promijenite željene postavke, te ih potvrdite pritiskom na gumb OK.

t04
t05
t06

Nakon potvrde na gumb OK, pritisnite gumb Next nakon čega možete završiti podešavanje gumbom Finish.

07
|  ZatvoriOtvori

Upute za podešavanje e-maila u programu Outlook Express

Postavljanje nove mail adrese

Da bi Outlook Express mogao pravilno funkcionirati, morate unijeti podatke o e-mail  poslužiteljima, vašoj e-mail adresi  i vašem korisničkom imenu. Te ste podatke dobili prilikom registracije i trebate ih upisati u Outlook Express.

1. Pokrenite Outlook Express.

2. Ako Outlook Express pokrećete prvi put nakon instalacije, pokrenut će se tzv. Internet Connection Wizard, odnosno niz dijaloških okvira koji vam pomažu da upišete potrebne podatke. 
 Ako ste se već koristili Outlookom, kliknite u izborniku opciju Tools pa Accounts. Zatim kliknite karticu Mail. Ako već imate definiranu adresu, ona će se tu pojaviti. Kliknite na gumb Add te odaberite opciju Mail... . 

3. Prvi dijaloški okvir Your Name  traži od vas da u praznu rubriku upišete svoje ime i prezime.

oe02

Kliknite gumb Next> .

4. Pojavljuje se dijaloški okvir Internet E-mail Address. Odaberite opciju I already have an e-mail adress that I'd like to use, a u polje E-mail adress: upišite svoju e-mail adresu na Iskonu (taj ste podatak dobili pri registraciji), u našem primjeru ivan.horvat@inet.hr 

oe03

Kliknite gumb Next> .

5. U dijaloški okvir E-mail Server Names upisuju se podaci o Iskonovim poslužiteljima koji opslužuju vašu elektroničku poštu.

U rubriku Incoming mail (POP3, IMAP or HTTP) server upišite pop.iskon.hr  

U rubriku Outgoing mail (SMTP) server upišite mail.iskon.hr  

oe04

Kliknite gumb Next>.

6. U dijaloški okvir Internet Mail Logon u rubriku Account name: upišite korisničko ime (username) koje ste dobili pri registraciji. Korisničko ime se obično sastoji od prvog slova imena i nekoliko slova prezimena, primjerice ihorvat . Ako u rubrici nešto piše, to slobodno obrišite i upišite svoje korisničko ime.
U rubriku Password:  upišite lozinku za elektroničku poštu, koja je, ako je niste mijenjali, ista kao i lozinka za spajanje (taj ste podatak također dobili pri registraciji). Umjesto znakova lozinke, na ekranu će se pojavljivati zvjezdice.

oe05

Kliknite gumb Next>.

7. Pojavljuje se završni dijaloški okvir Congratulations  koji vas obavještava da ste uspješno završili upisivanje parametara, pa kliknite gumb Finish.

8. Sada se u prozoru Internet Accounts nalazi korisnički račun pop.iskon.hr. Ako postoji još neki korisnički račun, i on se pojavljuje u prozoru. Kliknite pop.iskon.hr te gumb Set as Default.

oe06

9. Kliknite gumb Close, i time je Outlook Express podešen za primanje i slanje elektroničke pošte preko Iskona.

Dodatne usluge koje nisu dio tvog odabranog paketa možeš zatražiti u bilo kojem trenutku pozivom na besplatni telefon 0800 1000 ili na korisničkim stranicama Moj.Iskon.

0800 _ 6320
tehnička podrška korisnicima
kontakt email pomoc@iskon.hr
Posjetite nas i na društvenim mrežama
Internet uključuje mogućnost uspostavljanja PPPoE konekcije na internet (spajanje na internet) za sve naše usluge.

Trenutno sustav radi bez poteškoća.
Telefon uključuje mogućnost uspostave dolaznih i odlaznih poziva prema svim odredištima kao i funkcionalnosti svih dodatnih usluga vezanih uz telefoniju.

Trenutno sustav radi bez poteškoća.

U noći s ponedjeljka na utorak (01.09. na 02.09.) vršena je nadogradnja Iskon.TV sustava. Radovi su završeni u 08:00

Uslijed radova bilo je potrebno napraviti ponovno pokretanje Iskon.TV prijemnika. Moguće je da kod pojedinih korisnika isto nije uspjelo pa upućujemo na ponovno pokretanje Iskon.TV prijemnika isključivanjem i ponovnim uključivanjem u struju

Mail uključuje mogućnost slanja i primanja poruka preko mail.iskon.hr i pop.iskon.hr poslužitelja.

Trenutno sustav radi bez problema.
Web hosting uključuje mogućnost pristupa web stranicama te spajanje FTP protokolom na Windows i Linux poslužitelje.

Trenutno sustav radi bez problema.
Ostali servisi uključuju Iskon.Jumbo, Iskon TV.player te mogućnost pristupa korisničkim stranicama.

Trenutno svi servisi rade bez problema.
Moj.Iskon mobilna aplikacija uključuje mogućnost prijave kvara u radu usluge, pregled mjesečne potrošnje te podešavanje postavki modema i Iskon.TV prijemnika.

Trenutno sustav radi bez poteškoća.
Kontaktni centar uključuje telefonsku dostupnost Iskon tehničke podrške (0800 6320) i Info centra (0800 1000).

Trenutno sustav radi bez poteškoća.

Napomena: Provjera dostupnosti usluga je isključivo informativnog karaktera. Iskon Internet može jamčiti za potpunu dostupnost usluge tek nakon što provjeri sve tehničke karakteristike priključka nakon što podnesete zahtjev za uspostavu usluge.

Zatvori naše preporuke
Upisali ste krive podatke? Slobodno ponovite provjeru Ponovi provjeru

Želite li da vas kontaktiramo kad će biti moguće izvršiti provjeru dostupnosti ostavite nam podatke i javit ćemo vam se uskoro.

Ups!

08001000

Želiš naručiti ovaj paket?

Naruči ga pozivom na 08001000 ili
popuni ovaj mali obrazac, pošalji ga i nazvat ćemo te ubrzo!

Želite naručiti?

Molimo vas prvo provjerite dostupnost paketa upisom vašeg telefonskog broja ili vaše adrese.

Dostupnost paketa možete provjeriti na ovim stranicama ili pozivom na besplatni broj
0800 1000

Klikni za provjeru dostupnosti

Saznajte što su to narančasta i bijela zona dostupnosti!

Iskonove usluge su dostupne širom Hrvatske, ali se prema tipu tehničke infrastrukture dijele na narančastu i bijelu zonu dostupnosti.

U narančastoj zoni dostupni su paketi putem Iskonove vlastite infrastrukture, tehničkim rječnikom, usluge se pružaju putem izdvojenog pristupa lokalnoj petlji, dok u bijeloj zoni dostupnosti putem veleprodajnog širokopojasnog pristupa.

Iskonove usluge interneta i telefona su iste bez obzira u kojoj zoni dostupnosti se nalazi korisnik. Razlika je u ponudi paketa usluga: različite brzine ADSL-a, dodatne usluge uključene u paket itd.

Sve usluge su na jednom računu, bez skrivenih troškova! Provjerite kojoj zoni dostupnosti pripadate i odaberite najbolji paket za sebe.

stranice u izradi

molimo vratite se kasnije

Provjera dostupnosti usluga je isključivo informativnog karaktera.

Iskon Internet može jamčiti za potpunu dostupnost usluge tek nakon što provjeri sve tehničke karakteristike priključka nakon što podnesete zahtjev za uspostavu usluge.

LiveZilla Live Chat Software
Your data is not remembered because you are using the "private browsing" option.