December 29, 2015.

Izgubili ste Iskon pismo dobrodošlice i trebaju vam podaci o usluzi?

Pismo dobrodošlice (pozdravno pismo) je pismo u kojem svaki korisnik dobije osnovne informacije o usluzi koju je zakupio od Iskona. Ujedno u njemu se nalaze korisnički podaci za Korisničke stranice (Moj.Iskon), mail podaci te ostatak povjerljivih podataka ovisno o tipu usluge koji koristite (Iskon.TV PIN, šifra za wireless ovisno o routeru i sl.).

Lozinka? Čemu mi to služi, za što će mi trebati?

Lozinka koja je navedena u pozdravnom pismu služi za pristup na korisničke stranice gdje možete administrirati razne aspekte usluge, mijenjati pakete, pregledati račune ili napraviti kakav zahtjev. Preko korisničkih stranica također možete postaviti novu lozinku ili lozinke. Naime, prva lozinka je ista i za pristup korisničkim stranicama, elektroničku poštu i za FTP pristup web postoru kojeg dobijate uz uslugu. Naravno, preko svojih korisničkih stranica možete postaviti različite lozinke za različite stvari ili jednu lozinku za sve, kako Vam najviše odgovara.

Napominjemo da lozinka koju tu imate nije lozinka za spajanje na Internet. Ta lozinka Vam neće biti potrebna jer se uređaji koje dobijate u najam od Iskona konfiguriraju automatski kada se uspostavi DSL linija, odnosno, u slučaju HR.DUO usluge, nakon Aktivacijskog portala.

    

  Što su Friend brojevi?

Neki paketi Iskonovih usluga imaju uključene friend brojeve koji omogućuju ostvarivanje povoljnijih poziva prema međunarodnim brojevima ili brojevima na hrvatskim mobilnim mrežama. Friend brojeve možete navesti preko svojih korisničkih stranica.

Razlikujemo dva tipa Friend brojeva: međunarodni friend brojevi i mobilni friend brojevi.
Prema svakom odabranom međunarodnom friend broju pozivi se naplaćuju prema cijeni poziva unutar nacionalne fiksne mreže (0,20 kn/min+uspostava poziva 0,08 kn/poziv). Pri pozivima na navedene mobilne friend brojeve ostvarujete 25% popusta na standardnu cijenu.

Prilikom aktivacije usluge potrebno je aktivirati friend brojeve putem korisničkih stranica, isti postupak potrebno je ponoviti prilikom promjene paketa u neki drugi paket koji također sadrži međunarodne friend brojeve. Odnosi se na međunarodne zone Europa 1, Europa 2 i Svijet 1. Međunarodni friend brojevi su obavezno fiksne linije; nije moguće odabrati broj iz pokretne mreže u inozemstvu kao međunarodni friend broj. Cjenik telefonskih poziva, i raspodjelu brojeva po međunarodnim destinacijama možete vidjeti ovdje.

   

  U telefonskom paketu imam Friend brojeve. Kako ih aktivirati/promijeniti?

Friend brojeve, ukoliko su sadržani u paketu, možete uređivati na svojim korisničkim stranicama. Pod tabom “Moje usluge”, unutar stavke “Govorne usluge” odaberite opciju “Uređivanje Friend brojeva”. Prvi unos i prva promjena Friend broja su besplatni. Svaka sljedeća promjena se naplaćuje 20kn. Broj je moguće promijeniti samo jednom u 24h, stoga je preporučeno da se uvjerite da ste ispravno unijeli broj prije nego pritisnete gumb “pošalji” te time aktivirate uneseni Friend broj.

Također je korisno spomenuti da brojeve unosite u punom međunarodnom obliku s tim da prefikse “00” ili “+” pred brojem nije potrebno unositi te će biti automatski uklonjeni ako ih unesete.

   

  Zašto su potrebni ovi PIN-ovi? Zašto su dva?

Na pozdravnom pismu kojeg ste dobili imate navedena dva PIN-a. Jedan je se odnosi na Iskon.TV uslugu koju gledate preko Iskon.TV prijemnika, a drugi se odnosi na Iskon.TV Player, uslugu pomoću koje možete dio programa Iskon.TV-a pratiti putem računala, tableta, pametnih telefona ili kakvih sličnih, kompatibilnih uređaja.

Početni korisnički PIN za Iskon.TV Vam omogućuje da autorizirate akcije koje obavljate preko Iskon.TV prijemnika kao što su aktivacije ili deaktivacije pojedinih programskih paketa, Snimalice, posuđivanje sadržaja iz Videoteke i slično. Također, početni PIN je ujedno i tzv. glavni PIN kao i roditeljski PIN. Roditeljski PIN služi pristupu kanalima neprimjerenim maloljetnim osobama zbog prirode svog sadržaja.

Početni korisnički PIN za Iskon.TV player je PIN koji Vam omogućuje pristup kanalima sa sadržajima neprimjerenim maloljetnim osobama prilikom korištenja Iskon.TV player usluge.

   

  Kako mogu promijeniti PIN?

Iskon.TV PIN možete promijeniti preko izbornika Iskon.TV usluge. Jednostavno pritisnete tipku PORTAL (ili MENU) te navigirate strelicama ulijevo ili udesno dok odabrana stavka ne bude POSTAVKE i pritisnete tipku OK. Kada ste unutar postavki, potrebno je da strelicom prema dolje idete na stavku “Promjena PIN-a” unutar skupine “Sigurnost” te ponovno pritisnete tipku OK. Izbornik će sada tražiti da unesete “Stari PIN”, odnosno glavni PIN koji je trenutno valjan. Nakon što isti točno unesete, pritiskom strelice prema dolje odabirete “Novi PIN” gdje unosite željeni glavni PIN. U redak ispod toga unosite novi roditeljski PIN kojeg možete postaviti istog ili razločitog od glavnog, po želji. Stavka “Automatska prijava” upravlja time hoće li Vas Iskon.TV tražiti unos PIN-a nakon što upalite Iskon.TV ili će automatski učitati sliku bez potrebe za unosom PIN-a.

   

  Što ako zagubim pozdravno pismo ili zaboravim koji sam PIN postavio?

Svakako bismo Vam savjetovali da pozdravno pismo spremite negdje jer sadrži podatke koji Vam omogućuju upravljanje postavkama usluge i korištenje određenih dijelova usluge za koje je potrebna autorizacija. U svakom trenutku ste slobodni kontaktirati našu tehničku podršku na 0800 6320 (0-24h) te će kolege moći ponovno postaviti glavni PIN na početni te ćete ponovno moći navesti PIN kojeg želite. PIN za roditeljsku zaštitu korisnička podrška ne može izmijeniti, no njega možete preko glavnog PIN-a izmijeniti sami na način opisan iznad.

PIN za Iskon.TV player možete izmijeniti nakon uspješnog ulogiravanja na stranice Iskon.TV playera nakon čega možete kliknuti na stavku "postavke PIN-a" te postaviti neki drugi PIN umjesto dotadašnjeg. U desnom dijelu stranice možete također postaviti duljinu trajanja PIN kojeg navedete ili isključiti PIN, tj. načiniti kanale koji traže PIN dostupnima bez potrebe za unosom istog.

Naravno, kako bi kolege iz korisničke podrške mogli ponovno postaviti zadani PIN i isti Vam navesti, nužno je da nas telefonski kontaktira ovlaštena kontakt osoba sa nekog od navedenih kontakt brojeva.

   

  Kakva je to moja web stranica?

Korisnici Iskon Interneta, uz korisnički račun za pristup Internetu, za smještaj svojih web stranica dobijaju besplatni prostor na UNIX web poslužitelju. Korisnici broadband interneta imaju na raspolaganju 25 MB. Ukoliko vam je potrebno, možete dokupiti 10, 20 ili 100 MB dodatnog prostora uz odgovarajuću naknadu. Detaljnije o vlastitoj web stranici možete pročitati na stranicama naše podrške.
Što je Moj.Iskon mobilna aplikacija i čemu ona služi?

Moj.Iskon mobilna aplikacija je aplikacija za iOS i Android uređaje koja Vam omogućava upravljanje uslugom i prijavu poteškoća putem mobilnog uređaja.

Aplikacija je namijenjena svim privatnim korisnicima Iskonovih usluga koji na ovaj način mogu jednostavno provjeriti trenutnu potrošnju, pregledati pristigle plaćene i neplaćene račune s rokom dospijeća, upravljati Iskon.TV prijemnikom, modemom te WiFi-jem (uključivanje ili isključivanje), aktivirati e-račun, urediti osobne podatke ili promijeniti lozinku.

U slučaju potrebe, poteškoću u radu usluge možete prijaviti pomoću aplikacije, bez telefonskog pozivanja tehničke podrške. Unutar izbornika 'Prijavljeni kvarovi', također možete nastaviti pratiti status rješavanja prijavljenih kvarova za Iskon.TV, Internet, telefon ili e-mail uslugu.

Aplikaciju možete besplatno preuzeti na sljedećim mjestima: Google play Store i App Store.