Bežična mreža gubi signal? Primijetili ste poteškoće pri obavljanju telefonskih poziva? Na televiziji trza slika?

Primijetite li neki problem sa uslugom koju vam pruža Iskon, naša Tehnička podrška za korisnike će vam pomoći u svakom koraku. Neovisno je li u pitanju informiranje o pojedinoj usluzi koju koristite ili se dogodio neki kvar, kontaktirajte nas. Napraviti ćemo sve što je potrebno da odgovorimo na vaša pitanja i osposobimo uslugu. 

Najbrži i najefikasniji način da dođete u kontakt s nama je preko Moj.Iskon aplikacije koja je dostupna za Android i iOS pametne mobitele. Instalacijom aplikacije možete kontrolirati svoju uslugu, provjeravati račune i najbitnije - prijaviti poteškoće koje se manifestiraju.

Možete izabrati između komunikacije preko aplikacije ili poslati zahtjev za kontaktom gdje će vas naši agenti kontaktirati u zatraženo vrijeme. 

Aplikaciju možete besplatno preuzeti na sljedećim mjestima: Google play Store i App Store.

Drugi načini za kontaktiranje korisničke podrške su:

e-mail: pomoc@iskon.hr

telefonski brojevi: 0800 6320, 072 99 99 99 ili 01 6000 820.

Vaša Iskon Tehnička podrška