1. Koje CARNET pakete Iskon ima u svojoj ponudi te koje su im cijene?

Iskon u svojoj ponudi ima nekoliko CARNET paketa. Cijena ovisi o tome koje usluge paket sadrži, no sve su cijene paketa niže od paketa koji ne uključuju CARNET pristup internetu. Također, svi su paketi bez ugovorne obveze. Više od CARNET paketima saznajte ovdje.

2. Kako izgleda korisničko ime, i tko mi ga izdaje?

CARNET korisničko ime izgleda kao mail adresa (primjerice ime.prezime@skole.hr gdje nastavak iza znaka @ označava vašu obrazovnu ustanovu.).  Iskon ne izdaje korisnička imena i lozinke za CARNET spajanje, niti ima uvid u njih. Ako ne posjedujete korisničko ime, a kao učenik, profesor ili student imate pravo na njega - obratite se informatičkoj službi vaše obrazovne ustanove.

3. Mogu li upisati podatke za konekciju u router (podesiti routing mode)?

Podatke za konekciju ne možete upisati u router, ali možete podesiti routing mode preko korisničkih stranica. Upute za podešavanje možete pronaći na linku u članku "CARNET routing mode".

4. Mogu li se bežično spojiti na CARNET sa svojim mobitelom, ili nekim drugim uređajem?

Povezivanje na CARNET s mobilnim uređajima je moguće ako ste Vašu CARNet uslugu prebacili u routed mode način rada. Upute za podešavanje možete pronaći na linku u članku "CARNET routing mode".

5. Prilikom spajanja dobivam grešku 691. Što je to i kako riješiti?

Greška 691 prilikom povezivanja na Internet u pravilu označava grešku s korisničkim imenom ili lozinkom. Provjerite jeste li ispravno unijeli korisničko ime i lozinku. Ako ste sigurni da su podaci ispravni - nazovite besplatni broj 0800 227 638 (CARNETova korisnička podrška) i provjerite status svojih podataka.

6. Ističu mi učenička/studentska prava, kako se prebaciti na paket koji nije CARNET?

U slučaju da želite preći na paket koji ne uključuje CARNET pristup internetu, možete podnijeti zahtjev za promjenom na korisničkim stranicama. Budući da su svi CARNET paketi bez ugovorne obveze prelazak na bilo koji drugi paket potpuno je besplatan.

U slučaju da ovim savjetima niste riješili svoju poteškoću, ili želite dodatne upute, u svakom trenutku možete nam se obratiti na broj telefona 0800 6320 ili e-mailom na adresu: pomoc@iskon.hr

Besplatni telefon tehničke podrške 0/24

0800 6320

Besplatni info telefon 8-20 h
(Usluge, paketi, ponude, cijene, dostupnost, računi...)

0800 1000

Iskon.hr stranica koristi kolačiće

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo.

Predlažemo prihvaćanje preporučenih postavki, a ovdje ih možete kontrolirati i prilagođavati.

  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na iskon.hr stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.