1. Imam samo 10-ak kanala. Prije ih je bilo više?

Provjerite da niste greškom uključili samo određenu kategoriju kanala (nacionalni, dokumentarni itd.). Pritisnite na Iskon TV daljinskome upravljaču strelicu za desno i odaberite kategoriju Svi kanali.

2. Nemam prikaz dolaznih poziva na TV-u.

Provjerite u postavkama je li vam prikaz dolaznih poziva uključen. Na daljinskome pritisnite tipku [portal], i odaberite izbornik Postavke . Podešavanje prikaza broja možete pronaći unutar stavke Telefonija.

Poslovni korisnici Iskon TV usluge, ne mogu uključiti prikaz dolaznog poziva.

3. Izgubili smo PIN za Iskon TV. Kako do njega?

Kako bi vam mogli izdati novi pin, molimo nazovite tehničku podršku na broj 0800 6320 (0-24h).

4.Kako mogu promijeniti PIN?

Iskon.TV PIN možete promijeniti preko izbornika Iskon.TV usluge. Jednostavno pritisnete tipku PORTAL (ili MENU) te navigirate strelicama ulijevo ili udesno dok odabrana stavka ne bude POSTAVKE i pritisnete tipku OK. Kada ste unutar postavki, potrebno je da strelicom prema dolje idete na stavku “Promjena PIN-a” unutar skupine “Sigurnost” te ponovno pritisnete tipku OK. Izbornik će sada tražiti da unesete “Stari PIN”, odnosno glavni PIN koji je trenutno valjan. Nakon što isti točno unesete, pritiskom strelice prema dolje odabirete “Novi PIN” gdje unosite željeni glavni PIN. U redak ispod toga unosite novi roditeljski PIN kojeg možete postaviti istog ili razločitog od glavnog, po želji. Stavka “Automatska prijava” upravlja time hoće li Vas Iskon.TV tražiti unos PIN-a nakon što upalite Iskon.TV ili će automatski učitati sliku bez potrebe za unosom PIN-a.

5. Putem TV-a sam aktivirao dodatnu uslugu ili paket, ali mi se ona ne prikazuje.

Nakon što aktivirate neku od dodatnih usluga (primjerice Snimalicu ili HBO programski paket) potrebno je resetirati Iskon TV prijamnik kako bi se novi sadržaj učitao. Iskon TV prijamnik možete resetirati gašenjem iz struje i ponovnim paljenjem ili kroz sučelje Iskon TV prijamnika (u izborniku Postavke potrebno je odabrati Ponovno pokretanje sustava).

6. Mogu li na USB utor koji se nalazi na Iskon TV prijamniku priključiti svoj hard disk, usb stick, ili tipkovnicu?

U ovom trenutku Iskon TV prijamnik ne podržava priključivanje dodatne opreme putem USB priključka.

7. Ne prikazuje mi se EPG (programski vodič), sve stavke su prazne 

Programski vodič se ažurira svakodnevno. U slučaju da vam se EPG ne prikazuje, resetirajte Iskon TV prijamnik gašenjem iz struje i ponovnim paljenjem ili kroz sučelje Iskon TV prijamnika (u izborniku Postavke  potrebno je odabrati Ponovno pokretanje sustava).

8. Imate li opciju uključivanja HD kanala?

Iskon u ponudi ima 9 kanala u HD-u. Kanali su dostupni korisnicima koji se nalaze u narančastoj zoni, a moguće ih je aktivirati na 30 dana bez naknade. Kanale možete uključiti preko Iskon.TV sučelja (Menu, Nadogradi) ili pozivom na broj 0800 1000 gdje se također možete raspitati za sve detalje. 

9. Nemam slike ili tona / Slika ima neprirodno crvenu/žutu/zelenu nijansu.

Najčešći uzrok ovakvih problema je video kabel (scart ili hdmi) koji povezuje Iskon TV prijamnik sa vašim TV aparatom. Provjerite je li ispravno spojen scart/hdmi kabel, te je li podešen ispravan AV kanal na vašem TV prijemniku. Kod scart priključka često se dogodi da pin koji prenosi informacije o određenoj boji ne „sjedne“ ispravno, te se to manifestira krivim nijansiranjem. Provjerite je li čvrsto uštekan scart kabel na oba svoja kraja, te ga po mogućnosti zamijenite. U slučaju da je problem i dalje prisutan, javite nam se na 0800 6320 (0-24h), ili e-mailom na pomoc@iskon.hr .

Besplatni telefon tehničke podrške 0/24

0800 6320

Besplatni info telefon 8-20 h
(Usluge, paketi, ponude, cijene, dostupnost, računi...)

0800 1000