Video upute - routeri

Priručnici i upute - routeri

Postoje privremene poteškoće u radu ZyXel B30A modela routera/modema. Ako imate takav model routera/modema, te Vam power lampica na routeru/modemu svijetli crveno ili treperi, molimo napravite slijedeće korake kako bi se usluga osposobila: isključite DSL kabel iz utičnice na routeru/modemu pritisnite...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Priručnici i upute - Iskon.TV daljinski upravljači

Korisnički podaci i računi

Još brže dođite do svojeg Iskon računa uz virtualne pomoćnike! Putem Moj Iskon aplikacije, WhatsAppa ili Vibera možete dobiti informacije o stanju dugovanja po mjesecima, doći do kopije računa u PDF-u, prebaciti se na e-bill ili jednostavno zatražiti više informacija o računu na chatu s našim agentima.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Priručnik za bežičnu mrežu (WLAN)

Ovo je vrlo važno za znati kod Wi-Fi-ja. Ništa nije više frustrirajuće nego kad se stranica beskonačno učitava ili video stalno prekida. Na kvalitetu bežične veze utječe prostor u kojem se koristi, objekti koji blokiraju signal, interferencije električnih uređaja ili susjednih Wi-Fi mreža.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Za uspješno bežično povezivanje uređaja s routerom i dobivanje pristupa internetu potrebno je imati uređaj koji ima Wi-Fi. Laptopi, smartphone-i, tableti, printeri itd. imaju ugrađen Wi-Fi dok stolna računala uglavnom nemaju, ali ih je moguće nadograditi USB stickom koji omogućava bežično povezivanje.

Wi-Fi se može uključiti na više načina, ovisno o uređaju.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Lozinku bežične mreže potrebno je izmijeniti putem administracijskog sučelja routera. Način spajanja i podaci za spajanje ovise o vašem routeru. Potražite svoj router na popisu dostupnih routera u Bazi znanja i skinite PDF datoteku s uputama.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
WLAN lozinku možete pronaći na naljepnici na routeru na svim markama i tipovima uređaja osim na SIEMENS Gigaset uređajima. Ako imate SIEMENS Gigaset uređaj, kontaktirajte nas na 0800 6320.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Zaštita na internetu

Norton Internet Security 2013 sadrži kompletnu internetsku zaštitu te automatsku antivirusnu i antispyware zaštitu. Program štiti vaše računalo, identitet i kućnu mrežu bez usporavanja rada vašeg računala. Norton Internet Safe štiti osobne informacije, korisnička imena i lozinke te podatke o kreditnim karticama od online krađe, budući da sustav zaštite konstantno radi kako bi zaustavio potencijalne opasnosti prije nego što stignu do vašeg računala.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Abuse (eng. zloupotreba)

Engleska riječ abuse [abjuz] znači zloupotreba, a u žargonu Interneta označava zloupotrebu Internet servisa, tj. kršenje pravila ponašanja na Internetu (netiquette), kao i uvjeta korištenja za koje prilikom sklapanja ugovora o korištenju usluga korisnici potpisuju da će ih poštivati.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Danas je uobičajena praksa da se pojam "spam" definira kao "neželjena i nezatražena elektronička pošta", uglavnom (mada ne i nužno) poslana na adrese velikog broja primatelja. Premda problem spama razvojem telekomunikacija posljednjih godina kontinuirano raste, on zapravo prethodi postojanju interneta. 

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Firewall (vatrozid) je zaštita računala koja obavlja filtriranja, analizu i provjeru paketa podataka koji nose informacije s interneta i na njega. Firewall je napravljen da bi zaštitio povjerljive korisničke podatke od neautoriziranih korisnika blokiranjem i zabranom prometa prema pravilima koje korisnik sam određuje.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Phishing je vrsta prevare putem koje zlonamjerni pojedinac ili organizacija (lažno se predstavljajući) pokušava doći do osjetljivih, povjerljivih ili tajnih podataka. Podaci koji se takvim putem prikupljaju mogu biti razni – e-mail lozinke, pristupni podaci za razne internetske servise (Facebook, PayPal), brojevi i PIN-ovi kreditnih kartica itd.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Računalni virus je program, točnije računalni kod, koji pretvarajući se da je nešto drugo ima za cilj izazvati neočekivane, neugodne i često nepoželjne situacije, a može izazvati i manju ili veću štetu na vašem računalu, kao što je npr. gubitak podataka s tvrdog diska. Često je napisan na način koji mu omogućuje samostalno „razmnožavanje” i širenje s jednog računala na drugo.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Kako spojiti opremu (samoinstalacija)

Ovdje možete naći priručnik za spajanje HomePlug uređaja.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Priručnici i upute - MiniSIP telefoni

Izmjene na usluzi

Za vrijeme korištenja Iskonovih usluga, oprema potrebna za rad usluga je u najmu. Za to vrijeme Iskon održava, popravlja i prema potrebi mijenja neispravnu opremu.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Mogu li promijeniti vlasništvo usluge? 

Moguće je zatražiti promjenu vlasništva usluge između privatnih korisnika, poslovnih korisnika, s privatnog na poslovnog korisnika i obrnuto.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Mogu li privremeno isključiti uslugu?

Moguće je zatražiti privremeno isključenje usluge kada vam je to potrebno.

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?
Ugovor možete raskinuti e-mailom, telefonom, poštom ili osobno. Pošaljite zahtjev sa sljedećim informacijama:- ime i prezime- adresa- broj telefona ili e-mail- preslika osobne iskazniceZahtjev možete poslati na jedan od sljedećih načina: Mailom na iskonovac@iskon. hr ako ste privatni korisnik ili na ...

Detaljnije

Je li vam odgovor pomogao?

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Za više detalja provjerite našu Politiku kolačića.

Izmjena postavki
  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.