U prosincu 2016. godine je odrađen upgrade Windows 10 operacijskog sustava od strane Microsofta. Posljedica na nekim uređajima je nerad interneta.

U prosincu 2016. godine je odrađen upgrade Windows 10 operacijskog sustava od strane Microsofta. Posljedica na nekim uređajima je nerad interneta.

! Microsoft je izdao patch koji ispravlja navedene probleme. Kliknite ovdje. !

Ako patch ne pomogne, postoji nekoliko rješenja koje bi mogli.

Koraci su sljedeći:

1. Restartajte računalo tako da držite tipku "shift" i kliknete na "Shut down" (hrv. "Ugasi računalo") preko Start Menija. Bitno je držati "shift" cijelo vrijeme, dokle god se računalo u potpunosti ne ugasi.

2. Restartajte router/modem.

3. Provjerite jeste li spojeni na router/modem (bilo žičano, bilo bežično). To možete tako da otvorite bilo koji internet preglednik, i u adresnom polju prvo izbrišete sve što piše unutra (npr. pisati će http://www.google.com) i umjesto toga upišite: 192.168.5.1 (pripazite da na kraju ne piše točka). To je adresa Iskon routera.

4. Ako se ne otvara sučelje routera, tada vjerojatno računalo nije povezano na router. 

      a. ako se spajate bežično, tada provjerite da se spajate na ispravnu bežičnu mrežu i ispravan router.

      b. ukoliko se spajate žičano, utoliko provjerite da je kabel spojen i da utor na routeru, u koji je uštekan kabel računala, svijetli. Ako ne svijetli, probajte ga samo ištekati i uštekati; a ako to ne pomogne, zamijenite kabel. Također dobro provjerite je li kabel dobro spojen na računalu.

5. Kada ste se uvjerili da je sve u redu sa povezanosti računala prema routeru, tada ćemo probati s upisivanjem statičkih IP adresa. To radimo na sljedeći način:

     a. otvorite "Control panel" (hrv. Upravljačka ploča)

     b. kliknite na "Network and sharing center" (hrv. Centar za mreže i zajedničko korištenje)

     c. kliknite na "Change adapter settings" (hrv. Promijeni postavke prilagodnika)

     d. povezujete li se kabelom, tada kliknite desni klik na "local area connection" ili "Ethernet" (hrv. LAN ili vrlo brzi internet). Ako se spajate bežično, tada kliknite desni klik na "Wireless Network Connection" (hrv. Bežićno povezivanje). Na desnom kliku odaberite "Properties" (hrv. Svojstva)

     e. odaberite "Internet protocol TCP/IP version 4" i onda na "enable" (hrv. Omogući)

     f. odaberite opciju "Use the following IP address" (hrv. Koristi sljedeće IP adrese). Upišite sljedeće informacije:

           IP address (hrv. IP adresa): 192.168.5.x (x može biti bilo koji broj od 2 do 155. Ako imate više uređaja, na svaki upišite različiti broj)

           Subnet mask (hrv. Maska prilagodnika): kliknite na polje, i automatski će se upisati "255.255.255.0"

           Default gateway (hrv. Adresa routera): 192.168.5.1 (adresa routera)

           Prefered DNS server (hrv. Primarni DNS poslužitelj): 213.191.128.8.

           Alternate DNS server (hrv. Alternativni DNS poslužitelj): 213.191.128.9

Pod DNS servere možete upisati i neke druge, npr. Googleove (8.8.8.8 i 8.8.4.4), ovi gore navedeni su Iskonovi. Ako se spajate preko CARNet usluge, njihovi DNS serveri su: 193.198.184.130 i 193.198.184.140. Općenito pravilo je da pod DNS server treba upisati DNS-ove operatera koji vam pruža izlaz na internet.

     g. Kliknite "OK" i potvrdite sve izmjene.

6. Ne pomogne li sve ovo, napravite reinstal drivera vaše mrežne kartice i općeniti upgrade Windowsa.

7. Korake za dalje, nudi i sam Microsoft na stranici: https://support.microsoft.com/en-in/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues

Za vas je bitan dio vezan uz Network troubleshooter:

 

Network troubleshooter: In the search box on the taskbar, type Network troubleshooter, and then select Identify and repair network problems from the list of results.

Follow the steps in the troubleshooter and see if that fixes the problem.

 

If that doesn’t fix your connection problem, try these things:

 

- Reset the TCP/IP stack

- Release the IP address

- Renew the IP address

- Flush and reset the DNS client resolver cache

 

To run these networking commands in a command prompt window:

 

In the search box on the taskbar, type Command prompt, press and hold (or right-click) Command prompt, and then select Run as administrator > Yes.

At the command prompt, run the following commands in the listed order, and then check to see if that fixes your connection problem:

- Type netsh winsock reset and press Enter.

- Type netsh int ip reset and press Enter.

- Type ipconfig /release and press Enter.

- Type ipconfig /renew and press Enter.

- Type ipconfig /flushdns and press Enter.

8. Ako ništa od ovoga ne pomogne, tada kontaktirajte Microsoft podršku ili osobu koja vam održava sustav. 

 

Besplatni telefon tehničke podrške 0/24

0800 6320

Besplatni info telefon 8-20 h
(Usluge, paketi, ponude, cijene, dostupnost, računi...)

0800 1000

Iskon.hr stranica koristi kolačiće

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo.

Predlažemo prihvaćanje preporučenih postavki, a ovdje ih možete kontrolirati i prilagođavati.

  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na iskon.hr stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.