Najčešća pitanja i informacije o usluzi telefonije u Iskon paketima

Odgovori na najčešća pitanja, i rješenja najčešćih problema.

1. Ne rade mi odlazni pozivi.
Provjerite je li vam telefonski aparat podešen na tonsko biranje. Iskon telefonija koristi tonski način biranja, te ako vam je telefon podešen na pulsno biranje, primati ćete pozive, ali ih nećete moći obavljati.
Ako nakon biranja broja dobivate poruku da vam je telefon zaključan, provjerite status računa na našem besplatnom info broju 0800 1000 .
 
2. Ne rade mi ni odlazni ni dolazni pozivi.
Provjerite je li vam telefon ispravno spojen u router i je li router upaljen. Daje li vam zvuk slobodne linije kada podignete slušalicu? Po mogućnosti probajte zamijeniti telefonski kabel koji povezuje telefon sa routerom, te isprobajte vezu s drugim telefonskim aparatom. Ako je riječ o bežičnom telefonu, provjerite da vam je telefonska slušalica registrirana s bazom bežičnog telefona.
U slučaju da ne možete samostalno otkloniti kvar, javite nam se na telefonski na broj 0800 6320 , ili nam pošaljite e-mail na adresu pomoc@iskon.hr .
 
3. Imam smetnje/šumove/jeku prilikom razgovora.
Probajte zamijeniti telefonski kabel između telefona i routera, i testirajte sa drugim telefonom. Ako koristite bežični telefon, moguće je da baza telefona bežično interferira sa wlan routerom - odmaknite bazu telefona čim dalje od routera.
U slučaju da ne možete samostalno otkloniti kvar, javite nam se na telefonski na broj 0800 6320 , ili nam pošaljite e-mail na adresu pomoc@iskon.hr .
 
4. Ne rade pozivi prema određenoj skupini brojeva (mobilne mreže, međunarodni brojevi, 06x brojevi).
Provjerite jeste li podesili ikakvu zabranu prema određenim destinacijama. Na svojim korisničkim stranicama, provjerite status zabrane poziva.
 
5. Nemam prikaz broja pozivatelja/kako uključiti prikaz broja.
Prikaz broja pozivatelja (caller ID) usluga je koja se ne naplaćuje dodatno, i uključena je svim korisnicima Iskona. Ako vam telefon prilikom poziva ne prikazuje broj pozivatelja, pogledajte u uputstvima telefona imate li opciju prebacivanja caller ID režima rada sa DTMF na FSK signalizaciju. Ukoliko promjena signalizacije ne bi pomogla - resetirajte svoj telefonski uređaj na način da iskopčate bazu telefona iz struje, izvadite baterije iz slušalice telefona, te ostavite uređaj bez napajanja 5 minuta.
 
6. Imam problema sa slanjem/primanjem faksa.
Provjerite je li vam faks aparat podešen na tonsko biranje. Provjerite u postavkama faksa da vam je podešena brzina slanja od 9600bps. Postavke zemlje (country settings ) postavite na Germany ili Italy , te uključite ECM (error correction mode ) - režim rada za ispravljanje pogrešaka. U slučaju da i dalje imate poteškoća sa slanjem ili primanjem - javite nam se na 0800 6320 ili pomoc@iskon.hr sa primjerom neuspješnog slanja/primanja faksa (broj sa kojeg se, ili na koji se, šalje) i eventualnom greškom koju vam uređaj prijavi.
 
7. U telefonskom paketu imam Friend brojeve (pozive prema mobilnim ili međunarodnim brojevima po nacionalnoj tarifi). Kako ih aktivirati/promijeniti?
Friend brojeve, ukoliko su sadržani u paketu, možete uređivati na svojim korisničkim stranicama. Pod tabom "Moje usluge", unutar stavke "Govorne usluge" odaberite opciju "Izmjena Friend brojeva". Prvi unos i prva promjena Friend broja su besplatni. Svaka sljedeća promjena se naplaćuje 20kn. Broj je moguće promijeniti samo jednom u 24h, stoga dvaput provjerite točnost broja prije nego pritisnete gumb pošalji i time aktivirate Friend broj.

U slučaju da ovim savjetima niste riješili svoju poteškoću, ili želite dodatne upute, u svakom trenutku možete nam se obratiti na broj telefona  0800 6320 ili e-mailom na adresu pomoc@iskon.hr .

Informacije za velike poslovne korisnike

Besplatni telefon tehničke podrške 0/24

0800 6320

Besplatni info telefon 8-20 h
(Usluge, paketi, ponude, cijene, dostupnost, računi...)

0800 1000

Iskon.hr stranica koristi kolačiće

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo.

Predlažemo prihvaćanje preporučenih postavki, a ovdje ih možete kontrolirati i prilagođavati.

  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na iskon.hr stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.