Odgovori na najčešća pitanja, i rješenja najčešćih problema.

1. Imam samo 10ak kanala. Prije ih je bilo više?

Provjerite da niste greškom uključili samo određenu kategoriju kanala (nacionalni, dokumentarni itd.). Pritisnite na Iskon TV daljinskome upravljaču strelicu za desno i odaberite kategoriju Svi kanali.

2. Nemam prikaz dolaznih poziva na TV-u.

Provjerite u postavkama je li vam prikaz dolaznih poziva uključen. Na daljinskome pritisnite tipku [portal ili MENU] i odaberite izbornik Postavke. Podešavanje prikaza broja možete pronaći unutar stavke "Dodatno" → Telefon → Notifikacija: "Uključeno".

Poslovni korisnici Iskon TV usluge, ne mogu uključiti prikaz dolaznog poziva.

3. Izgubili smo PIN za Iskon TV. Kako do njega?

Kako vi vam mogli izdati novi pin, molimo nazovite tehničku podršku na broj 0800 6320 (0-24h).

4. Putem TVa sam aktivirao dodatnu uslugu ili paket, ali mi se ona ne prikazuje.

Nakon što aktivirate neku od dodatnih usluga (primjerice Snimalicu ili HBO programski paket) potrebno je resetirati Iskon TV prijamnik kako bi se novi sadržaj učitao. Iskon TV prijamnik možete resetirati gašenjem iz struje i ponovnim paljenjem ili kroz sučelje Iskon TV prijamnika (u izborniku Postavke potrebno je odabrati "Sustav" → "Ponovo pokretanje sustava").

5. Mogu li na USB utor koji se nalazi na Iskon TV prijamniku priključiti svoj hard disk, usb stick, ili tipkovnicu?

U ovom trenutku Iskon TV prijamnik ne podržava priključivanje dodatne opreme putem USB priključka.

6. Ne prikazuje mi se EPG (programski vodič), sve stavke su prazne 

Programski vodič se ažurira svakodnevno. U sučaju da vam se EPG ne prikazuje, resetirajte Iskon TV prijamnik gašenjem iz struje i ponovnim paljenjem ili kroz sučelje Iskon TV prijamnika (u izborniku Postavke  potrebno je odabrati Ponovno pokretanje sustava).

7. Imate li opciju uključivanja HD kanala?

Iskon u ponudi ima 17 kanala u HD-u. Kanali su dostupni korisnicima koji se nalaze u narančastoj zoni, a moguće ih je aktivirati na 30 dana bez naknade. Kanale možete uključiti preko Iskon.TV sučelja (Menu, Nadogradi) ili pozivom na broj 0800 1000 gdje se također možete raspitati za sve detalje. 

8. Nemam slike ili tona / Slika ima neprirodno crvenu/žutu/zelenu nijansu.

Najčešći uzrok ovakvih problema je video kabel (scart ili hdmi) koji povezuje Iskon TV prijamnik sa vašim TV aparatom. Provjerite je li ispravno spojen scart/hdmi kabel, te je li podešen ispravan AV kanal na vašem TV prijemniku. Kod scart priključka često se dogodi da pin koji prenosi informacije o određenoj boji ne „sjedne“ ispravno, te se to manifestira krivim nijansiranjem. Provjerite je li čvrsto uštekan scart kabel na oba svoja kraja, te ga po mogućnosti zamijenite. U slučaju da je problem i dalje prisutan, javite nam se na 0800 6320 (0-24h), ili e-mailom na pomoc@iskon.hr .

Besplatni telefon tehničke podrške 0/24

0800 6320

Besplatni info telefon 8-20 h
(Usluge, paketi, ponude, cijene, dostupnost, računi...)

0800 1000

Iskon.hr stranica koristi kolačiće

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo.

Predlažemo prihvaćanje preporučenih postavki, a ovdje ih možete kontrolirati i prilagođavati.

  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na iskon.hr stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.