Osnovne informacije o pregledu potrošnje

Na svojim korisničkim stranicama na adresi moj.iskon.hr, možete pratiti stanje svoje potrošnje, kako za telefon, tako i za internet.

Pregled telefonske potrošnje

Ulogirajte se u svoje korisničke stranice na adresi moj.iskon.hr i odaberite stavku "Moje usluge":

Zatim odaberite "Popis telefonskih poziva" u kategoriji Govornih usluga:

Na narednom ekranu odaberite mjesec za koji želite pregledati pozive, broj telefona za koji to želite napraviti (u slučaju da imate više od jedne linije), i broj redaka po stranici.
Nakon toga pritisnite gumb "Prikaži":

Izlistati će se popis svih odlaznih poziva, skupa sa njihovim trajanjem:

Pri dnu stranice nalaze se niz opcija koje vam omogućavaju da navedene pozive eksportirate u željenom formatu:

Pregled Internet potrošnje

Na svojim korisničkim stranicama (moj.iskon.hr) odaberite stavku "Moje usluge":

U kategoriji Pristupnih usluga otvorite "Pregled korištenja":

Na narednom ekranu možete odabrati mjesec za koji želite provjeriti spajanja.

Pritisnite gumb "Prikaži":

Izlistati će se popis spajanja za taj mjesec, a uz opcije pri dnu ekrana rezultate možete i eksportirati u željenom formatu (kao i kod ispisa poziva):

Besplatni telefon tehničke podrške 0/24

0800 6320

Besplatni info telefon 8-20 h
(Usluge, paketi, ponude, cijene, dostupnost, računi...)

0800 1000