March 21, 2013.
Iskon je predstavio aplikaciju Moj.Iskon, koja korisnicima omogućuje upravljanje uslugom i prijavu poteškoća putem mobilnog uređaja. Iskonovci pomoću aplikacije mogu jednostavno provjeriti trenutnu potrošnju, pregledati pristigle plaćene i neplaćene račune s rokom dospijeća, upravljati Iskon.TV prijemnikom i modemom (reboot) te wi-fi-jem (uključivanje ili isključivanje wi-fi-ja), aktivirati e-račun, urediti osobne podatke ili promijeniti lozinku.
U slučaju potrebe, korisna postaje i opcija prijave poteškoća u radu usluge putem aplikacije, bez telefonskog pozivanja korisničke podrške. Unutar izbornika 'Prijavljeni kvarovi' moguće je nastaviti pratiti status rješavanja prijavljenih kvarova za Iskon.TV, Internet, telefon ili e-mail uslugu.
„Izrada aplikacije je novi korak prema ostvarenju cilja što učinkovitije komunikacije s Iskonovom korisničkom podrškom. Sve veći broj korisnika preferira kontakt novijim kanalima, koji su u današnjem okruženju postali prirodni i iznimno jednostavni za uporabu. Nakon što smo pravovremenu podršku osigurali na servisima poput chata i društvenih mreža, aplikacija koja nudi upravljanje uslugom bila je sljedeći korak u ostvarenju tog cilja. Korisnici koji su u testnoj fazi koristili aplikaciju ocijenili su ju kao praktičnu, jednostavnu, korisnu i učinkovitu.“, naglašavaju u Iskonu.
Iskon je jedini operator u Hrvatskoj koji u ovom trenutku nudi kontaktiranje korisničke podrške putem smartphone aplikacije, kojoj će nove funkcionalnosti biti dodavane sukladno daljnjim korisničkim potrebama. Besplatna Moj.Iskon aplikacija dostupna je za preuzimanje vlasnicima mobilnih uređaja s Android ili iOS operativnim sustavom. Mogu je koristiti privatni korisnici Iskonovih usluga pomoću korisničkog imena i lozinke, koji se koriste i za desktop verziju Moj.Iskon portala.
Kontakt E-mail
info@iskon.hr
Info i tehnička podrška na Facebooku
Iskon Facebook
Besplatni kontakt broj
0800 1000
Tehnička podrška korisnicima
0800 6320
Odjel odnosa s javnošću
pr@iskon.hr
Tehnička podrška korisnicima 0/24
Web portal Pomoć i podrška
Besplatni telefon tehničke podrške
0800 6320
E-mail
pomoc@iskon.hr
Besplatni info telefon
(Usluge, paketi, ponude, cijene, dostupnost...)
0800 1000
Upravljaj svojim uslugama, aktiviraj dodatne opcije, prati potrošnju i račune, podesi postavke. Mobilnom aplikacijom možeš npr. restartati router i prijemnik za Iskon.TV, prijaviti poteškoće.
Prijava na Moj.Iskon
Paket možete naručiti na
Moj.Iskon.hr ili pozivom na
besplatan broj 0800 1000
Napravite sami svoju kombinaciju mobilnih usluga koju možete mijenjati svaki mjesec.
Ugovorne obveze više nema!
50 minuta iz Hrvatske prema državama unutar EEA zone (EU + Island, Lihtenštajn i Norveška).
50 minuta iz Hrvatske prema sljede?im državama izvan EEA zone: Bosna i Hercegovina, Monako, Crna Gora, San Marino, Sjeverna Makedonija, Srbija, Švicarska, Vatikan (zone 1, 1A i 2).
200 MB podatkovnog prometa dostupan za korištenje u sljede?im zemljama: Albanija, Bjelorusija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Rusija, Sjeverna Makedonija, Srbija, Švicarska, Turska, Ukrajina.
Uz 14 i 40 GB odaberite jednu aplikaciju koju želite koristiti bez potrošnje odabranog paketa interneta.
5000 min/SMS poruka
7 GB
Max 4G
6000 min/SMS poruka
14 GB
Max 4G
10000 min/SMS poruka
40 GB
Max 4G
5000 min/SMS poruka
50 + 50 minuta poziva iz Hrvatske u inozemstvo
200 MB u roamingu izvan EEA zemalja
FLAT
Max 4G
Odaberi tarifu po želji tako da spojiš željenu količinu gigabajta i aplikaciju po izboru bez potrošnje interneta (dostupno uz određene podatkovne pakete).
Brzina mobilnog interneta ovisi o razini signala, vrsti uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže.
Da. U S i Unlimited tarifi je uključeno 5000, u M tarifi 6000 i u L tarifi 10000 minuta/SMS poruka prema svim mobilnim mrežama u Hrvatskoj.
Minute/SMS poruke se troše zajedno i ovise o korištenju. Npr. S S tarifom, u kojoj je uključeno 5000 minuta/SMS poruka, možeš razgovarati 4000 minuta i poslati 1000 SMS poruka ili kako god želiš.
Pozivi prema uslugama čiji brojevima počinju s 06x su usluge s dodanom vrijednosti te nisu uključeni u tarifu.
Ne, sve tarife su bez ugovorne obveze. Ako uz tarifu uzimaš i uređaj, za njega dobivaš otplatni plan na 24 mjeseca.
Kupnja uređaja moguća je uz sve tarife po nižoj cijeni nego da kupuješ samo uređaj bez tarife. Uz više tarife cijena uređaja je dodatno povoljnija.
SAVJET: Odabranu tarifu, budući da je bez ugovorne obveze, možeš promijeniti kad god poželiš, a trošak uređaja bit će povoljniji u slučaju da odabereš višu tarifu, ili se korigirati u slučaju prelaska na nižu tarifu. Prilikom kupnje uređaja kreira se tzv. „Otplatni plan“ za uređaj na kojem su navedeni uvjeti kupnje na svim tarifama. U trenutku kupnje definira se rata na odabranoj. U slučaju promjene tarife jasno je iskazana svaka cijena koju bi plaćao u slučaju promjene tarife.
Da. U slučaju da želiš već za par mjeseci kupiti novi uređaj, potrebno je podmiriti preostale rate za uređaj (bez pogodnosti tarife) iskazane u otplatnom planu nakon čega možeš kupiti novi uređaj na koji opet ostvaruješ pogodnost tj. popust na temelju tarife.
U određenim tarifama (M i L) uključene su i aplikacije koje ne troše Internet iz tarife (tzv. zero-rate).
Nakon aktivacije aplikacije bez potrošnje interneta, dok god imaš interneta u tarifi – sadržaj koji pratiš putem aplikacije neće trošiti Internet promet.
Aplikacije bez potrošnje interneta ne uključuju Internet promet koji se troši za video pozive. Aplikacije MAXtv To Go, HBO GO, Pickbox NOW, Netflix i Deezer zahtijevaju zasebnu pretplatu koja nije uključena u tarifu.
Ako želiš više od jedne aplikacije koja neće trošiti internet iz tarife, dostupne su dodatne opcije uz plaćanje.
U slučaju potrošnje svih gigabajta iz tarife, savjetujemo da se od idućeg mjeseca prebaciš na višu tarifu. Također, još interneta ti je dostupno i aktivacijom dodatnih opcija.
Uzmeš li uz Iskon paket i tarifu, ostvaruješ dodatni popust na fiksnu uslugu.
Cijene uređaja vrijede uz tarifu Tarifa L
Dostupno u kombinaciji s Iskon paketom i mobilnom tarifom Hrvatskog Telekoma.