March 21, 2013.

Iskon je predstavio aplikaciju Moj.Iskon, koja korisnicima omogućuje upravljanje uslugom i prijavu poteškoća putem mobilnog uređaja. Iskonovci pomoću aplikacije mogu jednostavno provjeriti trenutnu potrošnju, pregledati pristigle plaćene i neplaćene račune s rokom dospijeća, upravljati Iskon.TV prijemnikom i modemom (reboot) te wi-fi-jem (uključivanje ili isključivanje wi-fi-ja), aktivirati e-račun, urediti osobne podatke ili promijeniti lozinku.

U slučaju potrebe, korisna postaje i opcija prijave poteškoća u radu usluge putem aplikacije, bez telefonskog pozivanja korisničke podrške. Unutar izbornika 'Prijavljeni kvarovi' moguće je nastaviti pratiti  status rješavanja prijavljenih kvarova za Iskon.TV, Internet, telefon ili e-mail uslugu. 

„Izrada aplikacije je novi korak prema ostvarenju cilja što učinkovitije komunikacije s Iskonovom korisničkom podrškom. Sve veći broj korisnika preferira kontakt novijim kanalima, koji su u današnjem okruženju postali prirodni i iznimno jednostavni za uporabu. Nakon što smo pravovremenu podršku osigurali na servisima poput chata i društvenih mreža, aplikacija koja nudi upravljanje uslugom bila je sljedeći korak u ostvarenju tog cilja. Korisnici koji su u testnoj fazi koristili aplikaciju ocijenili su ju kao praktičnu, jednostavnu, korisnu i učinkovitu.“, naglašavaju u Iskonu. 

Iskon je jedini operator u Hrvatskoj koji u ovom trenutku nudi kontaktiranje korisničke podrške putem smartphone aplikacije, kojoj će nove funkcionalnosti biti dodavane sukladno daljnjim korisničkim potrebama. Besplatna Moj.Iskon aplikacija dostupna je za preuzimanje vlasnicima mobilnih uređaja s Android ili iOS operativnim sustavom. Mogu je koristiti privatni korisnici Iskonovih usluga pomoću korisničkog imena i lozinke, koji se koriste i za desktop verziju Moj.Iskon portala.

Više informacija potražite na linku: http://www.iskon.hr/Moj.Iskon-aplikacija