Podatke za prijavu na Moj Iskon korisničke stranice i mobilnu aplikaciju možeš pronaći u pozdravnom e-mailu/pismu.
Ako ne možeš pronaći te podatke, možeš zatražiti novu lozinku upisom e-maila, korisničkog imena ili korisničkog broja koji se nalazi na tvom Iskon računu. Na e-mail će ti stići korisničko ime potrebno za prijavu te link za postavljanje nove lozinke. S korisničkim imenom i novom lozinkom moći ćeš se prijaviti u Moj Iskon web i app.
Ako si naš postojeći korisnik i tvoja ugovorna obveza je istekla, možeš iskoristiti novu akciju bez problema!
Za web akciju se prijavi na Moj Iskon korisničkim stranicama. Pod "Pomoć i kontakt" popuni kontakt obrazac i obavezno odaberi temu „Web akcija". Naši prodajni agenti će preuzeti tvoj zahtjev i ubrzo ti se javiti s novom dokumentacijom.
Novu uslugu trebaš naručiti kao novi korisnik putem Iskon.hr weba. Narudžbu možeš napraviti na stranici ponude za nove korisnike, pri tom ćeš unijeti ponovo sve svoje podatke.
Novu uslugu ćemo dodati tvojim postojećim uslugama i dodati je na tvoj Iskon račun.
Uvijek možeš zatražiti dodatnu Iskon.Play TV uslugu. Obzirom da je Iskon.Play TV usluga prenosiva, možeš ju koristiti na bilo kojoj adresi na kojoj imaš internet.
Dodatna usluga se naplaćuje po aktualnoj cijeni Iskon.Play TV-a, a možeš ju naručiti na stranici ponude za nove korisnike.
To možeš vrlo jednostavno, u svega nekoliko klikova :)
Prijavi se na Moj Iskon korisničke stranice i na svojoj Iskon. Play TV usluzi odaberi "Upravljanje uslugama". Možeš mijenjati TV sadržaj i plaćati samo ono što gledaš. Provjeri superpovoljne MIX-eve koje ti preporučamo ili složi kombinacije totalno po svom.
Svoje kontakt podatke možeš uvijek ažurirati na Moj Iskon korisničkim stranicama.
Na postavkama svog profila možeš ažurirati: e-mail za kontakt, e-mail za primanje e-računa, broj mobitela za kontakt i broj mobitela za obavijesti o računu.
Također možeš promijeniti način plaćanja i dostavu računa (preporučamo ti e-račun).