Ovim Uvjetima korištenja uređuju se odnosi između Iskon Interneta d.d., Florijana Andrašeca 20, Zagreb, (dalje: Iskon) i korisnika usluge „Wi-Fi MESHtar XS - Podrška za internet“ (dalje: Korisnik).
Usluga je dostupna Iskonovim korisnicima usluge pristupa Internetu. Na sva prava i obveze Korisnika i Iskona vezano uz odnose koji nisu definirani ovim Uvjetima korištenja primjenjuju se Opći uvjeti korištenja Iskon Interneta.
Opis Usluge
Usluga ''Wi-Fi MESHtar XS - Podrška za internet'' (dalje u tekstu: Usluga) uključuje naprednu korisničku podršku za internet i dijagnostiku Wi-Fi mreže te 2 uređaja za pojačavanje WI-FI signala (Wi-Fi Meshtar XS). Napredna korisnička podrška za internet i dijagnostiku Wi-Fi mreže omogućuje Wi-Fi signal u svakom kutu uz proaktivnu podršku za poteškoće na fizičkoj liniji. Proaktivna podrška sadrži praćenje korisničke linije i obradu potencijalnih tehničkih poteškoća s uslugom, kao i praćenje trendova na liniji korisnika u svrhu buduće nadogradnje usluge. Praćenje linije uključuje usporedbu minimalne garantirane brzine s aktualnom brzinom, praćenje broja grešaka te prekida na liniji. Korisnik pritom ne treba prijaviti poteškoću, s ugovorenom Podrškom za fizičke linije ove se aktivnosti odvijaju i bez njegove prijave, minimalno tri puta dnevno.
Postavljanje usluge
Nakon sklapanja Ugovora za Uslugu, korisniku se ovisno o odabranom načinu dostavljaju dva Meshtar XS uređaja (dalje u tekstu: Uređaji) za samoinstalaciju. Instalacija se obavlja u skladu sa Uputama Wi-Fi Meshtar XS, dostavljenima uz Uređaje i objavljenim na web stranicama: Iskon.hr/Wi-Fi-Meshtar.
Tehnička ograničenja uređaja
Korisnik je suglasan i prihvaća da kvaliteta bežičnog povezivanja ovisi o načinu postavljanja Wi-Fi Meshtar XS uređaja u prostoru. Na kvalitetu usluge utječu potencijalni izvori električnih smetnji. Oprema koja može uzrokovati smetnje su ventilatori, alarmni sustavi, mikrovalne pećnice, računala, bežični telefoni (baza i slušalica) i sl. Na kvalitetu usluge utječu također velike staklene ili metalne podloge i objekti, primjerice staklo, izolacijski zidovi, akvariji, ogledala, cigle i betonski zidovi. Korisnik prihvaća da izvori topline kao što su radijatori, pećnica ili direktna sunčeva svjetlost mogu utjecati na kvalitetu usluge. Korisnik prihvaća da kvaliteta usluge ovisi i o karakteristikama Korisničkih uređaja koji se bežično spajaju (npr. pametni telefoni, tableti, računala).
Brzina prijenosa podataka tijekom korištenja usluge ovisi, između ostalog, o brzini internetske veze do priključne točke, eventualnim smetnjama u prijenosu podataka bežičnim putem na lokaciji na kojoj se pruža usluga (primjerice prisutnošću drugih uređaja koji ometaju signal), brzini prijenosa na strani sadržaja kojem korisnik pristupa, istovremenom broju korisnika usluge unutar mreže.
Obveze Korisnika
Korisnik može spojiti na Meshtar XS uređaje i koristiti bilo koji uređaj opremljen za Wi-Fi bežičnu komunikaciju, primjerice računalo, tablet, pametni telefon, prijenosno računalo (dalje u tekstu: Korisnički uređaj). Korisnik na Korisničkom uređaju mora imati instaliran odgovarajući operativni sustav, web preglednik, računalni program (softver), WLAN opremu (hardver) i odgovarajući IP mrežni protokol. Prilikom korištenja usluge korisnik je dužan pridržavati se Uputa Wi-Fi Meshtar XS i ovih Uvjeta korištenja.
Korisnik odgovara za svu štetu nastalu zbog nepravilnog, odnosno neovlaštenog korištenja ili zloupotrebe Usluge ili sa njom povezanih Uređaja, koja nastane namjerom ili propuštanjem dužne pažnje. Korisnik je obvezan suzdržavati se od bilo kakvih aktivnosti koje bi mogle dovesti do povrede cjelovitosti, sigurnosti i dostupnosti Usluge. Korisnik je u cijelosti odgovoran za sadržaj podataka koje prenosi i pohranjuje korištenjem Usluge, te će Iskonu nadoknaditi svu štetu nastalu u slučaju nedopuštenog djelovanja korisnika korištenjem Usluge.
Održavanje usluge
Usluga podrazumijeva davanje Uređaja u najam korisniku za vrijeme korištenja Usluge, uz plaćanje naknade za Uslugu određenu cjenikom.
Raskidom ugovora i prestankom korištenja Usluge korisnik se obvezuje vratiti Uređaje.
Iskon se obvezuje na pružanje korisničke podrške za vrijeme trajanja Usluge putem telefona, e-maila, pisanim putem i intervencijama na terenu. U slučaju utvrđene neispravnosti Uređaja, Iskon će istu zamijeniti o svojem trošku.
Održavanje usluge i korisnička podrška sastoji se od osnove i napredne korisničke podrške.
Napredna podrška korisnicima uključuje primjerice: praćenje korisničke linije i obradu potencijalnih tehničkih poteškoća s uslugom, i dr.
Prava korištenja
Iskon zadržava pravo izmjene opsega ili načina funkcioniranja Usluge, kao i daljnjeg unaprjeđenja Usluge, a što može dovesti do izmjene pojedinih dijelova ili prestanka isporuke dijelova, pojedinih obilježja ili Usluge u potpunosti. Iskon je ovlašten prenijeti svoja prava i obveze iz ovih Uvjeta korištenja i bez posebnog odobrenja korisnika na treće osobe, ukoliko prijenos tih prava i obveza neće imati negativan utjecaj na prava korisnika koja iz proizlaze iz ovih Uvjeta korištenja. Korisnik se obvezuje da će se Uslugom koristiti isključivo za vlastite potrebe, odnosno da Uslugu neće ustupati u cijelosti ili djelomično trećima na korištenje te da će se Uslugom koristiti na način i pod ovdje navedenim uvjetima. Ukoliko korisnik ne bi postupao u skladu sa prethodno navedenim, bit će u obvezi nadoknaditi Iskonu svu štetu koja bi zbog toga nastala.
Pravo korištenja može biti privremeno ograničeno administratorskim pristupom Iskona, kada je to potrebno u svrhu održavanja i/ili izvršenja usluge podrške Korisniku.
Odgovornost i rizici
Iskon ne snosi odgovornost za nedostupnost Usluge, nezadovoljavajuću kvalitetu Usluge ili štetu koja bi mogla nastati ako korisnik zamijeni dio ili kompletne Uređaje bez suglasnosti Iskona, ne osigura potrebnu konfiguraciju odnosno instalaciju ili ne prilagodi postojeću opremu zahtjevima iz specifikacije Usluge, ako ne instalira odgovarajući računalni program/aplikaciju ili ne postavi opremu na način opisan u Uputama Wi-Fi Meshtar XS.
Iskon neće snositi odgovornost ni po kakvoj osnovi i ni za kakvu štetu koja može nastati korisniku i/ili trećima uslijed postupanja suprotno ovim odredbama.
Ugovaranje i otkazivanje Usluge
Korisnik ugovara Uslugu putem zahtjeva za uslugu. Ugovor se sklapa na neodređeno vrijeme, računajući od dana isporuke Uređaja.
Korisnik ima pravo otkazati Uslugu bez navođenja razloga i bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ugovora u bilo kojem trenutku trajanja Ugovora, dostavom obavijesti o otkazu Usluge Iskonu. Usluga će biti otkazana sa zadnjim danom u mjesecu u kojem je Iskon zaprimio obavijest o otkazu, pod uvjetom da je ta obavijest zaprimljena najmanje 5 dana prije isteka mjeseca. U suprotnom, usluga će biti otkazana sa zadnjim danom sljedećeg mjeseca.
Ukoliko Korisnik otkazuje uslugu pristupa Internetu, Usluga će se otkazati istovremeno sa uslugom pristupa Internetu. Usluga se neće moći samostalno koristiti jer je njezino korištenje uvjetovano korištenjem usluge pristupa Internetu.
Po prestanku ugovora, korisnik je dužan vratiti Uređaje Iskonu u roku od 30 dana od dana prestanka ugovora. Ukoliko to ne napravi, navedeni Uređaji smatrat će se zadržanima, a Iskon će korisniku ispostaviti račun za naknadu vrijednosti Uređaja u iznosima kako je to definirano u Cjeniku Iskona.
Iskon zadržava pravo otkaza Usluge u slučaju neplaćanja naknade od strane Korisnika.
Završne odredbe
Ovi Uvjeti korištenja stupaju na snagu na dan objave. Iskon zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta korištenja, o čemu će korisnik biti pravovremeno obaviješten putem web stranice usluge na adresi: Iskon.hr/Wi-Fi-Meshtar.
Smatra se da korisnik pristaje na izmjenu Uvjeta korištenja ukoliko nastavi sa korištenjem Usluge i nakon stupanja izmijenjenih Uvjeta korištenja na snagu. U slučaju spora između korisnika usluga i Iskona, nadležan je stvarno nadležni sud u Zagrebu.
U Zagrebu, 25. studenog 2020.
Kontakt E-mail
info@iskon.hr
Info i tehnička podrška na Facebooku
Iskon Facebook
Besplatni kontakt broj
0800 1000
Tehnička podrška korisnicima
0800 6320
Odjel odnosa s javnošću
pr@iskon.hr
Tehnička podrška korisnicima 0/24
Web portal Pomoć i podrška
Besplatni telefon tehničke podrške
0800 6320
E-mail
pomoc@iskon.hr
Besplatni info telefon
(Usluge, paketi, ponude, cijene, dostupnost...)
0800 1000
Upravljaj svojim uslugama, aktiviraj dodatne opcije, prati potrošnju i račune, podesi postavke. Mobilnom aplikacijom možeš npr. restartati router i prijemnik za Iskon.TV, prijaviti poteškoće.
Prijava na Moj.Iskon
Paket možete naručiti na
Moj.Iskon.hr ili pozivom na
besplatan broj 0800 1000
Napravite sami svoju kombinaciju mobilnih usluga koju možete mijenjati svaki mjesec.
Ugovorne obveze više nema!
50 minuta iz Hrvatske prema državama unutar EEA zone (EU + Island, Lihtenštajn i Norveška).
50 minuta iz Hrvatske prema sljede?im državama izvan EEA zone: Bosna i Hercegovina, Monako, Crna Gora, San Marino, Sjeverna Makedonija, Srbija, Švicarska, Vatikan (zone 1, 1A i 2).
200 MB podatkovnog prometa dostupan za korištenje u sljede?im zemljama: Albanija, Bjelorusija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Rusija, Sjeverna Makedonija, Srbija, Švicarska, Turska, Ukrajina.
Uz 14 i 40 GB odaberite jednu aplikaciju koju želite koristiti bez potrošnje odabranog paketa interneta.
5000 min/SMS poruka
7 GB
Max 4G
6000 min/SMS poruka
14 GB
Max 4G
10000 min/SMS poruka
40 GB
Max 4G
5000 min/SMS poruka
50 + 50 minuta poziva iz Hrvatske u inozemstvo
200 MB u roamingu izvan EEA zemalja
FLAT
Max 4G
Odaberi tarifu po želji tako da spojiš željenu količinu gigabajta i aplikaciju po izboru bez potrošnje interneta (dostupno uz određene podatkovne pakete).
Brzina mobilnog interneta ovisi o razini signala, vrsti uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže.
Da. U S i Unlimited tarifi je uključeno 5000, u M tarifi 6000 i u L tarifi 10000 minuta/SMS poruka prema svim mobilnim mrežama u Hrvatskoj.
Minute/SMS poruke se troše zajedno i ovise o korištenju. Npr. S S tarifom, u kojoj je uključeno 5000 minuta/SMS poruka, možeš razgovarati 4000 minuta i poslati 1000 SMS poruka ili kako god želiš.
Pozivi prema uslugama čiji brojevima počinju s 06x su usluge s dodanom vrijednosti te nisu uključeni u tarifu.
Ne, sve tarife su bez ugovorne obveze. Ako uz tarifu uzimaš i uređaj, za njega dobivaš otplatni plan na 24 mjeseca.
Kupnja uređaja moguća je uz sve tarife po nižoj cijeni nego da kupuješ samo uređaj bez tarife. Uz više tarife cijena uređaja je dodatno povoljnija.
SAVJET: Odabranu tarifu, budući da je bez ugovorne obveze, možeš promijeniti kad god poželiš, a trošak uređaja bit će povoljniji u slučaju da odabereš višu tarifu, ili se korigirati u slučaju prelaska na nižu tarifu. Prilikom kupnje uređaja kreira se tzv. „Otplatni plan“ za uređaj na kojem su navedeni uvjeti kupnje na svim tarifama. U trenutku kupnje definira se rata na odabranoj. U slučaju promjene tarife jasno je iskazana svaka cijena koju bi plaćao u slučaju promjene tarife.
Da. U slučaju da želiš već za par mjeseci kupiti novi uređaj, potrebno je podmiriti preostale rate za uređaj (bez pogodnosti tarife) iskazane u otplatnom planu nakon čega možeš kupiti novi uređaj na koji opet ostvaruješ pogodnost tj. popust na temelju tarife.
U određenim tarifama (M i L) uključene su i aplikacije koje ne troše Internet iz tarife (tzv. zero-rate).
Nakon aktivacije aplikacije bez potrošnje interneta, dok god imaš interneta u tarifi – sadržaj koji pratiš putem aplikacije neće trošiti Internet promet.
Aplikacije bez potrošnje interneta ne uključuju Internet promet koji se troši za video pozive. Aplikacije MAXtv To Go, HBO GO, Pickbox NOW, Netflix i Deezer zahtijevaju zasebnu pretplatu koja nije uključena u tarifu.
Ako želiš više od jedne aplikacije koja neće trošiti internet iz tarife, dostupne su dodatne opcije uz plaćanje.
U slučaju potrošnje svih gigabajta iz tarife, savjetujemo da se od idućeg mjeseca prebaciš na višu tarifu. Također, još interneta ti je dostupno i aktivacijom dodatnih opcija.
Uzmeš li uz Iskon paket i tarifu, ostvaruješ dodatni popust na fiksnu uslugu.
Cijene uređaja vrijede uz tarifu Tarifa L
Dostupno u kombinaciji s Iskon paketom i mobilnom tarifom Hrvatskog Telekoma.