Seliš se? Možeš preseliti svoju Iskon uslugu na bilo koju lokaciju gdje je Iskon dostupan.

Za preseljenje usluge dođi osobno u Iskon (centralu ili regionalni ured) ili pošalji pismeni zahtjev poštom ili e-mailom (prodaja@iskon.hr za privatne korisnike ili poslovna-prodaja@iskon.hr za poslovne korisnike) ili možeš zatražiti preseljenje putem korisničkih stranica moj.iskon.

Ako zahtjev šalješ poštom ili e-mailom, vlasnik linije treba potpisati zahtjev i priložiti fotokopiju osobne iskaznice vlasnika linije. Poslovni korisnici trebaju staviti i pečat firme/obrta na zahtjev.

Prilikom preseljenja možeš zadržati postojeći paket, ako to tehničke mogućnosti na novoj lokaciji dozvoljavaju. Na novoj lokaciji plaćaš jednokratnu naknadu za uključenje koja uz ugovornu obvezu na 24 mj. za telefonsku/internet uslugu iznosi 63,20 kn, za Iskon.TV uslugu dodatnih 1 kn. 

Uz novu ugovornu obvezu možeš odabrati i neku od akcija koje su trenutno u ponudi. Pogledaj sve najnovije Iskon pakete

Na novoj lokaciji trebaš imati ispravnu lokalnu (kućnu) instalaciju s utičnicom. Službeni rok za preseljenje iznosi 45 dana od dana sklapanja ugovora.