Opis

Iskon.SIP - rješenje je cjelovito telefonsko rješenje za poslovne korisnike zasnovano na najmodernijoj SIP tehnologiji. Usluga omogućuje značajne uštede kombinirajući podatke i glasovni promet kroz isti pristup.

Kome je namijenjeno?

Iskon.SIP - rješenje je namijenjeno tvrtkama koje žele cjelovito telefonsko rješenje po principu"ključ u ruke", bez dodatnih ulaganja.

Što uključuje?

  • paket s odabranim brojem govornih ekstenzija (10, 15, 20, 24, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120 i više)
  • najam SIP IP PBX centrale, instalaciju i održavanje opreme
  • najam potrebnog broja telefonskih uređaja, odabir između više ponuđenih modela prema potrebama
  • povoljnije telefoniranje prema svim destinacijama uz sekundu kao obračunsku jedinicu

Prednosti

  • cjelovito rješenje za tvrtku u paketu "ključ u ruke": govorni kanali, centrala, telefoni i održavanje
  • ušteda - nema potrebe za ulaganjem i održavanjem vlastite centrale
  • svaki mjesec značajne uštede na telefonskim pozivima
  • rješenje zasnovano na najmodernijoj tehnologiji - SIP protokolu (Session Initiated Protocol)
  • uz zadržavanje funkcionalnosti klasičnog PBX sustava usluga omogućava nadogradnja naprednih usluga, npr. fax to mail, pozivni centar, glasovna pošta itd.
  • zadržavanje iste kvalitete prijenosa glasa i faksa
  • direktno spajanje SIP IP PBX centrale bez dodatnih uređaja i voice gatewaya na lokaciji korisnika, što omogućava značajne uštede
  • korištenje prave, a ne virtualne centrale, uz samostalnu kontrolu usluge na vlastitoj lokaciji - za razliku od Centrex rješenja gdje je centrala i telefonija pod kontrolom operatera
  • kontrola troškova - detaljan ispis poziva na korisničkim stranicama moj.iskon.hr

Uključene dodatne usluge

  • prikaz broja pozivatelja
  • prikaz pozvanog broja
  • individualni prikaz broja u odlazu
  • bezuvjetno preusmjeravanje (CFU)*
  • preusmjeravanje u slučaju zauzeća (CFB)*
  • preusmjeravanje u slučaju nejavljanja (CFNR)*
  • poziv na čekanju (CW)*
  • zadržavanje poziva (Call HOLD)*
  • konferencijski poziv (najviše 8 učesnika)*
  • prolazno biranje (Direct dial-in DDI)**
  • nadzor i održavanje
  • korisnička podrška 24/7
  • SLA - ugovor o razini kvalitete usluge

*Ukoliko korisnikova telefonska centrala podržava uslugu
**Prolazno biranje - mogućnost direktnog pozivanja broja unutar neke tvrtke bez posredovanja operatera kućne centrale. Dodjeljuje se potreban broj DDI brojeva.

Informacije za velike poslovne korisnike

Iskon.hr stranica koristi kolačiće

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Preporučujemo prihvaćanje kolačića za analizu, ponovno ciljanje i personalizirani sadržaj na web mjestima od strane trećih pružatelja usluga. Postavke možete sami kontrolirati i prilagođavati, pa i kasnije mijenjati klikom na poveznicu na dnu svake stranice. Politika kolačića i Impressum.

  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na iskon.hr stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.